מבצע קבלו חבילת מתנות והנחה – צלמו את המסך ובואו איתו לאולם תצוגה

דוגמה לכותרת הפוסט

מה זה, לעזעזאל, לורם איפסום?

לורם איפסום הוא כינוי לטקסט חסר משמעות לחלוטין – הנקרא לפעמים גם דמי טקסט או ג'יבריש – ומיועד להיות ממוקם בסקיצות עיצוביות – של עלונים, מגזינים, מודעות, אתרי אינטרנט וכו' – במקום הטקסט האמיתי הסופי – עד שיהיה טקסט אמיתי.

למה לא להכניס לסקיצה טקסט אמיתי אחר?

אם בשלב הסקיצה העיצובית עדיין לא קיים הטקסט הרלוונטי, לא מומלץ למקם טקסט אמיתי אחר. הסיבה היא, כי בעת הצגת סקיצה עם טקסט אמיתי קריא, יתחיל הצופה לקרוא אוטומטית את הטקסט, ואם תוכן הטקסט לא רלוונטי לעבודה המוצגת – הדבר יסיח את דעתו מהעיצוב.

אז למה לא להכניס לסקיצה ג'יבריש?

הקלדת ג'יבריש (ייטץ5רעףח נגץלמןןעיהנכע חמ נ הגכץץמ'ב ףלל4מנ) יוצרת מרקם טקסט "מלוכלך" שאינו דומה לטקסט האמיתי ולכן מכער את הסקיצה ופוגם בתחושת האמיתיות והאמינות שלה.

כך גם לגבי טקסט חוזר (כאן יבוא טקסט כאן יבוא טקסט כאן יבוא טקסט…).

אז מה היתרונות של לורם איפסום?

לורם איפסום הוא טקסט חסר הקשר וחסר משמעות בכוונה – וזאת כדי שעין הקורא לא "תצוד" בזמן הרפרוף עליו, מילה שתסיח את דעתו. לורם איפסום תוכנן בקפידה כך שיחקה במרקם ובקצב שלו טקסט אמיתי בעברית.

אתר lorem-ipsum.co.il מציע לראשונה בישראל טקסט לורם איפסום בעברית לטובת כל מעצבי האתרים, המעצבים הגרפיים, הגרפיקאים, עורכים גרפיים, ובעצם כל אחד שזקוק לדוגמת טקסט סתמית לשיבוץ בסקיצה.

  • ייחודי ראש המיטה הבנוי משתי קשתות הפוכות מעניקמיטת תמר'ס הנה בעלת מראה
  • תחושת זרימה המיטה במיטה ישנו שילוב של אקזוטיק במבוק היוצר צבעוניות שאינה חלקה ומספקת עניין נוסף
  • המיטה עשויה מ100% במבוק איכותי בשילוב אקזוטיק במבוק
  • המחיר הנו עבור המיטה
  • ניתן לרכוש 2 שידות במחירי השקה, פרטים בסניף אלונים
  • מידות:
  • 180/200
  • 160/200
  • ניתן להזמין בצבע בהיר או כהה

מאמרים נוספים

אם בשלב הסקיצה העיצובית עדיין לא קיים

לורם איפסום הוא כינוי לטקסט חסר משמעות לחלוטין – הנקרא לפעמים גם דמי טקסט או ג'יבריש – ומיועד להיות ממוקם בסקיצות עיצוביות – של עלונים, מגזינים, מודעות, אתרי אינטרנט וכו' – במקום הטקסט האמיתי הסופי – עד שיהיה טקסט אמיתי.

דוגמה לכותרת הפוסט

לורם איפסום הוא כינוי לטקסט חסר משמעות לחלוטין – הנקרא לפעמים גם דמי טקסט או ג'יבריש – ומיועד להיות ממוקם בסקיצות עיצוביות – של עלונים, מגזינים, מודעות, אתרי אינטרנט וכו' – במקום הטקסט האמיתי הסופי – עד שיהיה טקסט אמיתי.